07 studenoga 2008

Google i savjet za ulazne linkove

Google-ova Maile Ohy završila je Tjedan linkova sa tutorijalom na ulazne linkove. Rečeno je ono što u stvari SEO eksperti govore godinama: sadržaj i ulazni linkovi su najvažniji i to tim redoslijedom.
Samo zato što je to stara vijest, ne znači i da je loša vijest. Google se stvarno ne oglašava o pitanju SEO-a i stručnjaci su uglavnom prepušteni sami sebi u teoretiziranju i testiranju dobrog i lošeg. Google je prošle godine poslao prilično jak signal rušeći pagerank plaćenih direktorija, potez koji je izgleda potvrdio osnove white-hat SEO taktike.

Najvažniji faktor je sadržaj stranice, dodatno je važno s kakvih stranica vode linkovi na vašu stranicu, bitno je da to nije spamerska stranica ili bar da je google tako ne doživljava.
Da dođete do kvalitetnih linkova dobro bi bilo i da počnete pisati blog tematski povezan s vašom stranicom ili objavljujete video uradke, istraživanja ili zabavu.