29 listopada 2007

Korisititi naslove u web dizajnu

Naslovi su vrlo važni, pogotovo u web dizajnu, naslovi kažu sve.
Naslov je ono po čemu posjetioci a roboti vide vašu stranicu. Nekada su ljudi trpali u naslove što je više moguće ključnih riječi smatrajući da će ih tako pretraživači visoko rangirati, no tome nije tako i stoga su roboti obraćali manje pažnje na naslove.
Ali ipak ne odustajte od naslova!
Naslovi su i nadalje vrlo važan dio optimizacije (SEO) i nikad ne bi smjeli biti zapostavljeni.
Najbolje je naslovom točno reći što se nalazi na stranici, npr. na mojem članku ja ću prvo napisati što se nalazi u članku, a zatim svoje ime. To je stoga što želim da posjetitelji i roboti vide odmah o čemu se radi na stranici. Gledajući neke web stranice, možete vidjeti kako pojedinci pretrpavaju naslove riječima koje nemaju veze s tekstom, ali na taj način žele postići viši rank na pretraživačima. Treba shvatiti da stranice ne radimo za pretraživače, već za posjetitelje i trebamo ih raditi tako da se ti posjetitelji i vrate na te stranice.
Najefektivnija upotreba naslova za SEO je kad uspijemo skrenuti pažnju korisnika na sadržaj stranica pomoću naslova, jer korisnik ne gleda čije stranice imaju najbolje ključne riječi, već traže koji naslov najviše odgovara onome što oni traže. Tražite naslov koji odgovara onome što tražite.
Nije sve u tome da postanete broj 1 za ključne riječi, već treba postići da posjetitelji dođu na vaše stranice i da imate dovoljno prometa, jer to i jest svrha web stranica, mi radimo web stranice da bi ih ljudi posjećivali, bilo to zbog trgovine ili samo zbog čitanja, web stranice radimo zato da bi ih ljudi posjećivali. Dakle treba napraviti stranice koje će ljudi posjećivati, a za sve ostalo, pobrinut će se pretraživači. Relevantnost je ključ u pribavljanju prometa.